ponedeljek, 10. september 2012

Travnik: Aschenbrenner-jeva smer, VI, 800 m

V sredo sva se z Antetom kar na hitro zmenila za četrtkovo plezarijo. Čeprav me je malo stiskalo, sem komaj čakala, da posežem po nečem težjem. V planu sva imela splezati Svečo v Travniku (VI+, 800 m), vendar sva si zaradi nestabilnega vremena kasneje premislila. Okoli pol sedme zjutraj sva jo mahnila iz Vršiča proti Severni steni Travnika. Ko sva prispela pod steno, sva ugotovila, da bova imela opravka z mokro skalo. Sprva nisva bila čisto odločena kako in kaj, pa vseeno sva se podala do vstopa Aschenbrenner-jeve smeri. Prvi del je bil kopen in mnogo lažji. V srednjem delu pa stvar postane nekoliko resnejša - krepko vertikalna. Tu sva se tudi odločila, da nadaljujeva po Aschenbrenner-ju. V Vilicah so se pojavili prvi problemi, saj je bilo vse mokro in spolzko. Smer je izredno dobro opremljena, sploh na težjih delih. Do Bunkerja gre za res izredno kompaktno plezarijo! Glede na to, da je bila to moja prva "resna" smer in da sem se vmes kar malo matrala, sem zelo uživala. Ko sva opravila s smerjo, sva dosegla še vrh Travnika, sestopila pa zopet na Vršič. Lep dan je bil!

Ante pred prečnico v levo
Dolg moker kamin

Strmo navzgor
Gladka navpična poč

Ključni del smeri



Ni komentarjev:

Objavite komentar